Et ønske om et godt nytt år til alle hagere og andre som liker blomsterprakt!



IMG_2680

Jeg er så takknemlig for alle dager som har vært gode og som har gjort sitt til at jeg har kunnet gjennomføre flere prosjekter enn jeg kunne drømme om…
…ny sirkel ved inngangspartiet…

IMG_3200

…huset som mannen fikk malt ferdig i brunsvart…

IMG_3869

…alle planter som har sett ut til å trives i Furulunden…

IMG_3817


IMG_3844

…nytt rektangulært bed som mannen gravde til meg i bryllupsdagsgave…
…og som jeg selv klart å beplante…

DSC_0011

…en uteplass som mannen har bygget…

DSC_0034

...og nå, når jeg sitter her og mimrer, med etterdønninger av influensaen som har herjet kroppen i romjulen, tenker jeg det er godt at ikke prosjektene er like omfattende i 2015...
...selv om noen små og artige prosjekter ligger på lur i bakhodet…

Kanskje blir det tid og overskudd til å åpne hagen, slik at jeg kan få møte noen av dere som flittig følger meg på bloggen og på


Synes det hadde vært så koselig med en hageprat i det virkelige livet også!!

Med ønske om et innholdsrikt hageår i 2015 for oss alle!!

GODT NYTT ÅR!!

Klem fra Mette

Kommentarer

  1. Så utrolig mye flott du har fått utrettet i året som har gått! Jeg ønsker deg et riktig godt nytt hageår! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også! Siden vi tilbringer sommerferien på Kråkerøy, kan det jo hende jeg dukker opp en dag for å betrakte hagen i levende live:)

    SvarSlett
    Svar
    1. BARE Å TA KONTAKT DET VET DU!! Skal sette opp noen datoer for mai og juni utover våren tenker jeg. Hvor ferierer du?

      Slett
  3. Godt nyttår med enda flere spennende prosjekter - og tid til nytelse :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja, denne våren skal nytes. Kan ikke bare ha prosjekter heller :)

      Slett
  4. Ønsker deg ett riktig godt nytt år :-)

    SvarSlett
  5. Mamma og pappa har hytte på Alshus. Sommer = hytta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Hadde 4 år som barn på Kallera, med utsikt til Alshus :)

      Slett
  6. Godt nytt år til deg også, Mette. Gleder meg til å følge deg videre også i året som kommer. Krysser fingrene for en kort og varm vinter, så hagingen kommer raskt i gang :-)
    Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Kribler i ale fall med noen ideer, om enn ikke i fingrene riktig ennå :)

      Slett
  7. Nel tuo giardino c'è un ordine che mi piace! È molto calmo e le aiuole sono disposte benissimo! Mi piacciono le tue pavimentazioni :)

    Un saluto e un buon anno!

    SvarSlett
  8. Godt nyttår! Gleder meg til å lese om nye prodsjekter! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ..kun noen bittesmå dette året, trur eg...

      Slett
  9. Du verden så mange flotte ferdige prosjekter! Godt nyttår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår til deg også, Vigdis!

      Slett
  10. Önskar dig också en god fortsättning på det nya året.
    Hoppas det blir lika fint som 2014.
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvarSlett
  11. Rigtig godt nytår til dig :-)
    Skønne tiltag du har gennemført i 2014.
    Kh. Lone

    SvarSlett
  12. Fine billeder - det er altid godt med nye projekter, og godt at manden vil hjælpe til.
    God bedring og godt nytår

    SvarSlett

Legg inn en kommentar