Potato-pot - en super oppfinnelse...




...den passer sågar fint hos den som kun har en liten balkong å dyrke på også...
...jeg må bare innrømme at jeg glemte de to pottene igjen på hytta etter ferien...
...og med den varmen vi hadde da, i 10 dager og med vind, hadde jeg rett og slett ingen forhåpninger om at det var noen poteter å finne inne i pottene...


...men jammen var det ikke noen poteter hist og her...
...pottene har ikke fungert helt etter oppskriften, men det er nok heller min skyld...
...jeg prøver frimodig igjen til neste år, og da skal jeg passe ennå bedre på pottene...
...og de skal få økologiske settepoteter som jeg håper å få tak i...


...men det ble da noen pottiser da...
...ikke så verst med tanke på at det ble satt 3 poteter i hver potte...
...og så moro'a gitt...
...gjestene vi hadde på besøk likte dem veldig godt...
...bakt i ovnen med maldonsalt på...

...noe eget å hente inn grønnsaker fra egen hage...

...trykker du HER så kan du se hvordan jeg plantet poteter i pottene på forsommeren...

Pottene er levert av Nordic Garden

Kommentarer

  1. Så flott å høre at disse potetpottene fungerer! Vi har sandjord med mye stein, veldig dårlig egnet til poteter, men da skal jeg også prøve disse pottene neste år:-)
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett

Legg inn en kommentar