Mens vi venter - ideer til blomstring i vårkrukker - del II | Furulunden



Ikke så rent sjeldent har jeg fargetemaer i Furulunden, og i 2015 var det massefarger-tema.


Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg blir saktens bli litt fargesugen etter en kald og mørk vinter.


I denne kurvpotten har jeg virkelig gått bananas og dristet meg på skikkelig fargesprak.

Ikke helt likt meg, for ofte er jeg en som "safer" litt for mye. Jeg liker de duse fagekombinasjonene og svermer dessuten for hvite blomster.


Det er nesten så jeg er litt stolt over å ha våget meg på denne sprelske fargekombinasjonen. Ikke noe er "ikkelov" på en måte. Narsisser, tulipaner og perleblomster.

Hva er dine fargefavoritter i vårens hage, på balkongen  eller i krukkene dine? Del det gjerne med meg og alle mine følgere. Hvis du attpåtil har et bilde og vise frem, så blir jeg ekstra vårglad og sikkert flere med meg.

-Metteutenflette-

Kommentarer

  1. En skikkelig vårlig inspirasjon.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett
  2. Herlige vårblomster. Kjenner at jeg lengter til løkblomster og vårsol.

    Vivi

    SvarSlett
  3. Oser av vakker vår. Fine kombinasjoner. I år har jeg planer om å ta av på krukkefronten. Har brukt de siste årene på å skape en hage ut av et villniss, så har ikke fått prioritert det. Nå er tiden inne:) Takk for inspirasjon.
    God helg.
    jannicke

    SvarSlett

Legg inn en kommentar