Middag i Helsingborg - små kunstverk i presentasjonen...




...og det må jeg si: økologisk og kortreist mat sto langt oppe i bevissheten hos alle de som drev de restaurantene vi spiste på da vi var en snartur i Skåne på en invitert pressetur...
...som her på Sillen og Makrillen som ligger vakkert til i strandkanten med herlig utsikt over sundet og Danmark...


...utvalget var godt og vi som var sammen på denne presseturen til hagedestinasjonen Skåne nøt godt av serveringen... 


...vi valgte mellom tre forskjellige retter...


...men de aller fleste av rettene på dette stedets meny besto i sjømat...


...og en dessert ble kunstferdig presentert...


...og for meg som var førstereis til Skåne, kan jeg fortelle at jeg nøt hvert øyeblikk i de forskjellige hagene og også all den fantastiske maten vi fikk servert på alle de stedene vi bespiste...

...denne restauranten besøkte jeg i forbindelse med en pressetur der reise og opphold ble betalt av Visit Sweden...

I denne bloggen er det skriblerier om egen og andres hager og alt mulig som er hagerelatert. Følg meg gjerne på INSTAGRAM

Kommentarer