Mosekuler - nei, ikke mozartkuler... hvordan lager vi dem igjen?




...det er noe med årstidene...
...og nå er det moseårstid om du ikke husker det...


...og jeg har vært ute og samlet mose jeg...
...på min faste plass i Fredrikstadmarka...

...og hvis du ikke husker hvordan vi lager dem, så er det jo så enkelt som bare det...
...HER finner du innlegget som viser deg hvordan...


...og jeg har gått over fra å kalle det moseballer til mosekuler...
...det er noe ved baller altså...
...assosierer det sånn med potetballer...
...og det liker jeg rett og slett ikke, haha...







...det er jo så fint med det knallgrønne innslaget i en heller forblåst hage...
...selv om akkurat nå så ligger store krukker og lykter over ende, selv om jeg har forsøkt å skjerme dem for stormkastene...
...for ikke å snakke om mosekuler som jeg finner igjen både her og der...

...så deilig at det endelig har løyet litt, så vi kan fortsette å nyte hagelivet...


I denne bloggen er det skriblerier om egen og andres hager og alt mulig som er hagerelatert. 
Følg meg gjerne på FACEBOOK OG INSTAGRAM. 
Linken finner du på høyre side i bloggen.

Kommentarer

  1. Beautiful decorations !!
    Greetings

    SvarSlett
  2. Här har jag inte tid med "pyssel" men jag noterar idén!
    Allt gott!/Laila

    SvarSlett

Legg inn en kommentar