Uteplassen tar på seg pledd og skinn - ja nettopp i furulunden...




...det kan fortsatt være dager hvor det er godt å være meg i hagen...


...for det skal ikke så mye til for å friste meg ut...


...om enn bare for å ta en titt på alt som er gjort denne sesongen...

...luke litt eller fly rundt med min kjære kantstikker...

...eller rett og slett klippe noen busker for så å kverne det opp til annet bruk...
...det er tross alt bare sunt og virke i hagen, så da så...


...kanskje jeg snart må si farvel til klokkeranken også...
...den har struttet så velvillig i hele sommer, ja helt til nå faktisk...
...og jaddenimeg tror jeg at den har gitt meg frø nok til neste sesong også...


...så får rusten stå ute og glede meg til tross for at hagingen er på hell for nå...

...men åhh, som jeg gleder meg til alt jeg kan få oppleve i neste sesongs furulunden...
...og kanskje ta en titt i andre hager også...
...den som følger med får se...


Følg meg gjerne på FACEBOOK OG INSTAGRAM

Kommentarer

  1. Så mysigt ut med de lurviga stolarna!
    Ser att du tagit av en del frökapslar från klockrankan medan de fortfarande är gröna och "köttiga". Kommer du att få användbara fröer från dem?
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar